Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
18 October 2024 06:51
18 October 2024 06:47
18 October 2024 06:44
18 October 2024 06:43
17 October 2024 06:58
17 October 2024 06:49
17 October 2024 06:48
17 October 2024 06:46
8 February 2022 11:25
Μελέτη Accenture Interactive – Fjord Trends 2022
Η μελέτη Fjord Trends 2022, η 15η κατά σειρά, διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις το 2022 και παρέχει πρακτική καθοδήγηση στην προσπάθεια των εταιρειών να προσφέρουν αξία και συνάφεια στους πελάτες τους, τους υπαλλήλους τους και την κοινωνία συνολικά.
Οι προσδοκίες και η νοοτροπία των εργαζομένων, οι ελλείψεις που παρατηρούνται απόρροια προβλημάτων στις εφοδιαστικές αλυσίδες, καθώς και τα νέα εικονικά περιβάλλοντα, όπως το metaverse, ωθούν τις επιχειρήσεις στο να επανεξετάσουν το design, την καινοτομία και την ανάπτυξη.
Η Fjord Trend έδειξε ότι:
- Ο αυξανόμενος ατομικισμός έχει βαθιές επιπτώσεις για τις επιχειρήσεις στον τρόπο με τον οποίο καθοδηγούν τους υπαλλήλους τους, διαμορφώνουν ένα νέο EVP (employee value proposition) και καλλιεργούν τις σχέσεις εταιρείας-πελάτη.
- Οι ελλείψεις σε επίπεδο εφοδιαστικής αλυσίδας θα οδηγήσει σε αναθεώρηση της αντίληψης περί «αφθονίας» – βασιζόμενη στη διαθεσιμότητα, την ευκολία και την ταχύτητα. Στο πλαίσιο αυτό, οι επιχειρήσεις πρέπει να αντιμετωπίσουν το «άγχος διαθεσιμότητας» που βιώνουν πολλοί καταναλωτές σε όλο τον κόσμο.
- Το metaverse, όπου πραγματικός και ψηφιακός κόσμος αλληλεπιδρούν, προσφέρει ένα νέο μέρος για να κερδίσει κανείς χρήματα, δημιουργεί νέους τύπους θέσεων εργασίας και προσφέρει άπειρες δυνατότητες branding που οι άνθρωποι θα περιμένουν από τις επιχειρήσεις να αναπτύξουν.
- Η ευκολία του να θέτουν οι άνθρωποι ερωτήσεις με το πάτημα ενός κουμπιού ή μέσω του φωνητικού βοηθού, αυτομάτως αυξάνει την ποσότητα και το εύρος των ερωτήσεων των πελατών. Ο τρόπος απάντησης σε αυτές τις ερωτήσεις αποτελεί μια σημαντική σχεδιαστική πρόκληση και παράλληλα μια κρίσιμη βάση για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης και μια μελλοντική πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
- Οι ευθύνες γύρω από τη φροντίδα του εαυτού μας και των άλλων θα συνεχίσουν να έχουν προτεραιότητα στη ζωή μας. Επομένως, οι designers και οι επιχειρήσεις πρέπει να δημιουργήσουν τον κατάλληλο «χώρο» και πλαίσιο για την παροχή φροντίδας.