Skip to main content

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

16 May 2023 05:49

Μεγάλη αύξηση στις συνδέσεις της SES

Η SES παρουσίασε τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας ανάλυσης της χρήσης δορυφορικών συστημάτων, μιας ολοκληρωμένης έρευνας που αποτυπώνει τον βαθμό χρήσης υπηρεσιών δορυφορικής τηλεόρασης σε ένα μεγάλο εύρος γεωγραφικών περιοχών και δεδομένων αγοράς. Όπως ανακοινώθηκε σε ΔΤ της εταιρείας, η SES, πλέον, προσφέρει περισσότερα από 8.000 κανάλια σε 369 εκατομμύρια νοικοκυριά παγκοσμίως, καταγράφοντας αύξηση κατά 3 εκατομμύρια συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά.

Η ισχυρή αυτή ανάπτυξη προκύπτει από τις αυξήσεις στις συνδέσεις από την Ευρώπη (+6,3 εκατομμύρια) και την Αφρική (+3 εκατομμύρια), και τη σταθεροποίηση των συνδέσεων στη Λατινική Αμερική και την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού. Οι συνδέσεις στη Βόρεια Αμερική βρίσκονται σε μείωση (-5,4 εκατομμύρια) λόγω της τάσης «cord cutting» (τη στροφή των τηλεθεατών από την καλωδιακή και δορυφορική τηλεόραση στις υπηρεσίες streaming) και της συνεχιζόμενης επέκτασης της συνδεσιμότητας οπτικών ινών στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Περισσότερα στοιχεία που προέκυψαν από την έρευνα για τη χρήση δορυφορικών συστημάτων παρουσιάζονται κάτωθι:

• Ενώ το Video on Demand συνεχίζει να προσελκύει θεατές, η ελεύθερη τηλεόραση καταγράφει αυξητικές τάσεις παγκοσμίως.

• Καθώς η συνδεσιμότητα οπτικών ινών επεκτείνεται παγκοσμίως, η τηλεόραση Πρωτοκόλλου Διαδικτύου (IPTV) συνεχίζει να αναπτύσσεται ως μέθοδος παρακολούθησης τηλεόρασης, προσελκύοντας μερίδιο από την παραδοσιακή καλωδιακή τηλεόραση.

• Στην Αφρική, η χρήση δορυφόρου εξακολουθεί να συνδράμει στην αύξηση του αριθμού νοικοκυριών που αποκτούν πρόσβαση σε τηλεοπτικές υπηρεσίες άμεσης λήψης (direct-to-home), ως μια εύκολα επεκτάσιμη και οικονομική μέθοδος παρακολούθησης τηλεόρασης. Στην Αιθιοπία, η SES καλύπτει το 90% των τηλεοπτικών συνδέσεων μέσω του συνεργάτη της Ethiosat.

Εδώ και σχεδόν 30 χρόνια, η έρευνα χρήσης δορυφόρων της SES, που διεξάγεται από ινστιτούτα έρευνας αγοράς, αποτελεί βασικό σημείο αναφοράς παρέχοντας στοιχεία για τις τάσεις της αγοράς (λήψη τηλεοπτικού σήματος, ποιότητα ανάλυσης, συσκευές κ.λπ.), την απήχηση (ανά χώρα, τροχιακή θέση και λειτουργία λήψης) και κοινωνικά δημογραφικά στοιχεία.

Τεύχος 285

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ