Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Κινεζικές οι ενναλακτικές του TikTok
Με την προοπτική της απαγόρευσης να κρέμεται πάνω από το TikTok, οι 170 εκατομμύρια Αμερικανοί χρήστες του μπορεί να αρχίσουν να ψάχνουν για μια εναλλακτική λύση για να περάσουν το χρόνο τους. Θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το Bigo Live. Ή το Likee, το οποίο προσφέρει παρόμοιες επιλογές επεξεργασίας και διαμοιρασμού βίντεο και έχει περισσότερους από 100 εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο. Υπάρχει επίσης το Hago, το οποίο συνδυάζει τα κοινωνικά μέσα και τα βιντεοπαιχνίδια και το οποίο έχει καταγράψει περίπου 500 εκατομμύρια κατεβάσματα.
Οι τρεις εφαρμογές είναι παρόμοιες με το TikTok και με έναν άλλο τρόπο. Η εταιρεία που τις κατασκευάζει, η Joyy, εδρεύει στη Σιγκαπούρη, όπως και το TikTok. Και όπως και η ByteDance, η μητρική εταιρεία του TikTok, ο κύριος μέτοχος της Joyy, που ονομάζεται Huanju, εδρεύει στην ηπειρωτική Κίνα.
Η ByteDance και η Huanju είναι μεταξύ δεκάδων κινεζικών εταιρειών που ακμάζουν στο ελεύθερο δυτικό διαδίκτυο, μακριά από τη λογοκρισία της Κίνας. Αναπτύσσουν εφαρμογές για τα πάντα, από παιχνίδια και μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέχρι γυμναστική και επεξεργασία φωτογραφιών. Πολλές έχουν εγκαταστήσει την έδρα τους εκτός Κίνας, συχνά στη Σιγκαπούρη, και δεν διαφημίζουν την κινέζικη καταγωγή τους. Πολλοί αμφισβητούν την ιδέα ότι είναι καν Κινέζοι.
Σύμφωνα με την Sensor Tower, μια εταιρεία ερευνών, μια εταιρεία βιντεοπαιχνιδιών από τη Σανγκάη με την ονομασία MiHoYo ξεπέρασε πέρυσι ακόμη και την Tencent, μια κινεζική εταιρεία παιχνιδιών, όταν αφορούσε τα έσοδα από βιντεοπαιχνίδια στο εξωτερικό (η MiHoYo που δεν είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο δεν δημοσιοποιεί στοιχεία). Οι 30 μεγαλύτεροι κινεζικοί κατασκευαστές βιντεοπαιχνιδιών αντιπροσωπεύουν το 18% των παγκόσμιων πωλήσεων της βιομηχανίας εκτός Κίνας. Οι εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου που συνδέονται με την Κίνα έχουν παρόμοια επιτυχία.