Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Κάλυψη δικτύου, κυβερνοεπιθέσεις και βιωσιμότητα στις κορυφαίες προκλήσεις της κατάταξης της ΕΥ
Η ΕΥ ανέλυσε αποτελέσματα διάφορων κλαδικών και καταναλωτικών ερευνών, καταλήγοντας στην κατάταξη των πιο σημαντικών προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών (Top 10 risks in telecommunications 2021).
Η πρώτη θέση ανήκει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην αδυναμία επέκτασης κάλυψης δικτύου και εξασφάλισης ανθεκτικότητας υποδομών.
Το 75% των παρόχων παρατήρησαν συχνότερες κυβερνοεπιθέσεις κατά το 2021 και σχεδόν οι μισοί (47%) δήλωσαν αβέβαιοι για τη δυνατότητά τους να διαχειριστούν ανάλογα περιστατικά. Από την πέμπτη θέση, λοιπόν, που ήταν τα θέματα προστασίας της ιδιωτικότητας, της ασφάλειας δεδομένων και την εμπιστοσύνης, ανέβηκαν στη δεύτερη.
Την πέμπτη θέση κατέλαβε η κακή διαχείριση των δράσεων για τη βιώσιμη ανάπτυξη. Η στάση των καταναλωτών που περιμένουν περισσότερα από τις επιχειρήσεις, έχει μερίδιο ευθύνης για την κατάταξη αυτή. Το ζήτημα της βιωσιμότητας απασχολεί ιδιαιτέρως και τις διοικήσεις των εταιρειών τεχνολογίας, media και επικοινωνίας, καθώς το 74% των διευθύνοντων συμβούλων αναμένουν οι επιχειρήσεις τους να αναλάβουν προληπτικά την ευθύνη για τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις της δράσης τους.
Οι δράσεις ψηφιακού μετασχηματισμού υποχώρησαν από τη δεύτερη στην έκτη θέση της κατάταξης , μιας και η πανδημία υποχρέωσε πολλές εταιρείες επικοινωνιών να επενδύσουν περισσότερα χρήματα ώστε να επιταχύνουν την υλοποίηση των σχεδίων τους. Ωστόσο, το ευρύ κοινό δεν φαίνεται να εμπιστεύεται ακόμη τις ψηφιακές υπηρεσίες εξυπηρέτησης – το 75% των καταναλωτών παγκοσμίως προτιμά τα παραδοσιακά τηλεφωνικά κέντρα.
Το «ντεμπούτο» της στην κατάταξη (4η θέση) έκανε η αδυναμία περιορισμού των διαταραχών στην εφοδιαστική αλυσίδα. Η πανδημία έθεσε τις εφοδιαστικές αλυσίδες εξοπλισμού δικτύου και χώρων καταναλωτών (customer premise equipment – CPE) υπό μια άνευ προηγουμένου πίεση, με τα επιμέρους lockdowns να περιορίζουν τη διαθεσιμότητα μηχανικών και την υψηλή ζήτηση να προσθέτει στην έλλειψη κυκλωμάτων (chipsets). Επιπλέον, οι περιορισμοί που θέτουν οι εκάστοτε κυβερνήσεις σε παρόχους υψηλού ρίσκου, εξακολουθούν να διαταράσσουν τα σχέδια εισαγωγής και λειτουργίας δικτύων 5G, καθώς νέες, αναδυόμενες τεχνολογίες διασπούν τις παραδοσιακές εφοδιαστικές αλυσίδες.