Skip to main content
5 April 2022 08:01

Η United Group σχεδιάζει τη νέα πολιτική της Nova

Του Χάρη Ματθαίου

Με τη συγχώνευση των Nova – WIND Hellas να βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, η United Group σχεδιάζει τη νέα εμπορική πολιτική της ενοποιημένης εταιρείας. Η στελέχωση της νέας διοικητικής ομάδας αποτελεί το πρώτο βήμα για την ενοποίηση των 2 εταιρειών, μια διαδικασία αρκετά πολύπλοκη που όμως όταν ολοκληρωθεί θα δημιουργήσει έναν πανίσχυρο πάροχο τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών.

Πρώτα απ’ όλα ένα ζήτημα που θα ξεκαθαριστεί είναι το brand name της νέας εταιρείας. Το εμπορικό σήμα WIND Hellas που εισήλθε για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά στις 5 Ιουνίου του 2007 θα πάψει να υπάρχει, οπότε το brand name Wind καταργείται πλήρως για την Ελλάδα. Μέχρι σήμερα η εταιρεία κατέβαλε 20 εκατομμύρια ετησίως στον ομότιτλο ιταλικό όμιλο και δεν υπάρχει κανένας λόγος να συνεχίζεται να υφίσταται κάτι τέτοιο. Η εμπορική επωνυμία της ενοποιημένης εταιρείας θα είναι Nova, που άλλωστε αποτελεί ένα brand name με τεράστια οντότητα στην ελληνική αγορά. Από εκεί και πέρα τα άμεσα πλάνα της Nova περιλαμβάνουν τις νέες υπηρεσίες που θα προσφέρει εμπορικά και το νέο δίκτυο των καταστημάτων της.

Έχοντας δείξει τη σαφή στροφή της προς την IPTV με τη streaming τηλεοπτική πλατφόρμα EON που λάνσαρε πρόσφατα, η Nova σκοπεύει να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την κομβική της παρουσία στη συνδρομητική τηλεόραση, ενώ με ενδιαφέρον αναμένεται το αποτύπωμα που θα έχει στη συνδρομητική της βάση η ενσωμάτωση της αγγλικής Premier League στο αθλητικό περιεχόμενό της από τον προσεχή Αύγουστο.

Στόχος της United Group είναι να προσφέρει έως το τέλος του τρέχοντος έτους νέα συνδυαστικά πακέτα υπηρεσιών Nova που θα περιλαμβάνουν συνδρομητική τηλεόραση, σταθερή τηλεφωνία/Internet και πλέον και κινητή τηλεφωνία, ενώ αμέσως μετά σειρά παίρνει η δημιουργία κοινής αλυσίδας πανελλαδικού δικτύου καταστημάτων.

Τεύχος 42

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ