Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Η Uni Systems διευκολύνει την εμπορική διεύθυνση της Τειρεσίας
Η Uni Systems ολοκλήρωσε με επιτυχία την υλοποίηση συστήματος Customer Relationship Management για την Τειρεσίας με στόχο τη βέλτιστη υποστήριξη της διαχείρισης των σχέσεων της με τις επιχειρήσεις – πελάτες των υπηρεσιών ΤΣΕΚ. Το νέο σύστημα, βασισμένο στο Microsoft Dynamics 365 CRM Sales, σχεδιάστηκε, αναπτύχθηκε, εγκαταστάθηκε και παραμετροποιήθηκε από την εξειδικευμένη ομάδα μηχανικών της Uni Systems για την υποστήριξη της δραστηριότητας της Εμπορικής Διεύθυνσης της Τειρεσίας, με σκοπό να προσφέρει βελτιστοποιημένες διαδικασίες και προηγμένες λειτουργίες επεξεργασίας στατιστικών δεδομένων.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η νέα πλατφόρμα εξασφαλίζει την παρακολούθηση και την ανάλυση των πωλήσεων σε πραγματικό χρόνο, χρησιμοποιώντας μετρήσεις απόδοσης, όπως KPIs, και ειδικά διαμορφωμένους πίνακες δεικτών και ειδικών αναφορών. Αναβάθμισε δε σημαντικά νευραλγικούς τομείς και δημιούργησε ευκαιρίες για ανάπτυξη και εφαρμογή νέων μοντέλων εξυπηρέτησης, νέων κατανοητών διαδικασιών πωλήσεων και, παράλληλα, διαλειτουργεί με τρίτα συστήματα του οργανισμού. Η πλατφόρμα Dynamics 365 CRM Sales οδήγησε σε σημαντικές βελτιώσεις, όπως:
Ανάπτυξη πωλήσεων: Η Τειρεσίας σημείωσε αύξηση πωλήσεων βάσει της βελτιωμένης στρατηγικής διαχείρισης των εν δυνάμει πελατών και της διατήρησης των υφιστάμενων.
Βελτιωμένες δυνατότητες παρακολούθησης: Αποτελεσματικότερη παρακολούθηση και διαχείριση των στόχων πωλήσεων για βέλτιστη απόδοση.
Λειτουργική αποδοτικότητα: Η διαδικασία πωλήσεων εκσυγχρονίστηκε σημαντικά, μειώνοντας τον χρόνο του κύκλου ζωής.
Βελτίωση εξυπηρέτησης πελατών: Οι χρόνοι απόκρισης στα αιτήματα των πελατών μειώθηκαν σημαντικά, ενισχύοντας την ικανοποίησή τους.
Marketing: Αξιοποιήθηκαν οι λειτουργίες του μάρκετινγκ για καλύτερη στόχευση και μεγαλύτερη αφοσίωση των πελατών.
Συμμόρφωση με τη νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων: Η λύση CRM πληροί όλες τις απαιτήσεις του GDPR, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη των πελατών στον οργανισμό.