Skip to main content
12 December 2022 07:48

Η Thales μεριμνά για άτομα με προβλήματα όρασης

Το 90% των ατόμων με προβλήματα όρασης έχει υπάρξει τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του θύμα απάτης ή έχει έρθει αντιμέτωπο με κάποιο λάθος σε σημείο πώλησης. Το στατιστικό αυτό στοιχείο ώθησε την Thales, σε συνεργασία με την εταιρεία Handsome (γαλλική Fintech, που ειδικεύεται σε λύσεις χωρίς αποκλεισμούς για άτομα με αναπηρίες), να αναπτύξει μια καινοτομία που συμβάλλει στη δημιουργία πιο βιώσιμων και υπεύθυνων λύσεων πληρωμών. Η Κάρτα Φωνητικών Πληρωμών της Thales Gemalto, δίνει στα τυφλά άτομα και τα άτομα με προβλήματα όρασης τη δυνατότητα να πραγματοποιούν τις καθημερινές συναλλαγές τους με περισσότερη αξιοπιστία και ανεξαρτησία, καθώς η κάρτα αναφέρει φωνητικά το ποσό της κάθε συναλλαγής πριν από την επιβεβαίωσή της με τον μυστικό κωδικό τους.

Οι χρήστες της Κάρτας Φωνητικών Πληρωμών χρειάζεται απλώς να εγκαταστήσουν μια εφαρμογή στο κινητό τους, η οποία συνδέεται μοναδικά με την κάρτα τους και έτσι η Κάρτα Φωνητικών Πληρωμών λειτουργεί ως συνδεδεμένη συσκευή που λαμβάνει το ποσό από το τερματικό του σημείου πώλησης και το κοινοποιεί στην εφαρμογή μέσω Bluetooth. Ο πελάτης μπορεί στη συνέχεια να ακούσει τις πληροφορίες, είτε μέσω του ηχείου του τηλεφώνου, είτε μέσω ακουστικών. Αυτή η καινοτόμα υπηρεσία εκφώνησης του κάθε βήματος μιας συναλλαγής, είναι πλέον πιστοποιημένη από τη Visa και τη Mastercard και πρόκειται να εφαρμοστεί σύντομα από πολλές τράπεζες που έχουν πειστεί για το όφελος αυτής της λύσης.

Τεύχος 191

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ