Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Η Samsung στο top 5 των εμπορικών brands παγκοσμίως
Η Samsung Electronics αναγνωρίστηκε από την Interbrand, μια παγκόσμια συμβουλευτική εταιρεία για εμπορικές εταιρείες, ως ένα από τα Global Top 5 εμπορικά σήματα, για τέταρτη συνεχή χρονιά. Η Interbrand δημοσιεύει κάθε χρόνο τη λίστα με τις καλύτερες παγκόσμιες εμπορικές μάρκες». Στη φετινή λίστα, η αξία του εμπορικού σήματος της Samsung έφτασε στα 91,4 δισεκατομμύρια δολάρια και αυξήθηκε κατά 4% σε ετήσια βάση.
Το 2023, η αξία του εμπορικού σήματος της Samsung αυξήθηκε σε όλους του επιχειρηματικούς τομείς, παρά την υποτονική ζήτηση που παρατηρήθηκε σε παγκόσμιο επίπεδο στον κλάδο της πληροφορικής. Σύμφωνα με την Interbrand, η αξιολόγηση της Samsung Electronics καθορίστηκε θετικά από τους παρακάτω παράγοντες:
• Τη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών σε ολόκληρο φάσμα των υπηρεσιών της εταιρείας, με βάση τη στρατηγική One Samsung.
• Το αυξημένο επίπεδο συνδεσιμότητας και τις βελτιωμένες εμπειρίες παιχνιδιών, μέσω του ευρύτατου χαρτοφυλακίου προϊόντων της εταιρείας και του SmartThings.
• Τον ρόλο της εταιρείας ως ηγέτη σε τεχνολογίες του μέλλοντος, όπως το 6G και η τεχνητή νοημοσύνη (AI), η αυτοκινητοβιομηχανία, η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) και η εικονική πραγματικότητα (VR).
• Τη συνέπεια στις δράσεις της για την ενίσχυση της θέσης της σε θέματα ESG, μέσω δραστηριοτήτων που επικεντρώνονται στην οικολογική συνείδηση για όλες τις σειρές προϊόντων της.
Ο Πρόεδρος του Παγκόσμιου Γραφείου Marketing της Samsung, κος YH Lee, δήλωσε σχετικά: «Χάρη στην υποστήριξη των πελατών μας σε όλον τον κόσμο, η αξία του εμπορικού σήματος της Samsung Electronics συνέχισε να αυξάνεται σταθερά, παρά το συνολικά δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον. Θα προσπαθούμε, πάντα, να είμαστε μια μάρκα που αγαπούν οι πελάτες της».