Skip to main content
7 June 2022 05:53

Η Samsung ενισχύει τις paper-free πρακτικές της

Η Samsung ανακοίνωσε το ολοκληρωμένο παγκόσμιο σύστημα εξυπηρέτησης πελατών της, το οποίο στοχεύει στη μετάβαση από τα έντυπα που παρείχε προηγουμένως στους πελάτες σχετικά με την επισκευή του προϊόντος τους, όπως αρχεία σέρβις και αποδείξεις, σε ηλεκτρονικό έγγραφο που θα αποστέλλεται μέσω μηνύματος ή email.

Το παγκόσμιο σύστημα υπηρεσιών της Samsung, το Global Service Partner Network (GSPN), αναβαθμίστηκε και μπορεί πλέον να αποστέλλει ηλεκτρονικά έγγραφα στους πελάτες σχετικά με κάθε υπηρεσία που λαμβάνουν, μέσω ενός interface, που υποστηρίζεται από διάφορες υπηρεσίες ψηφιακών επικοινωνιών σε όλο τον κόσμο. Μέσω αυτής της σημαντικής αλλαγής, οι πελάτες της Samsung θα αποκτήσουν εύκολη πρόσβαση στις πληροφορίες που σχετίζονται με τις υπηρεσίες τους και θα συμμετέχουν ταυτόχρονα σε μια πρωτοβουλία για την προστασία του περιβάλλοντος.

Περισσότερα από 11.000 κέντρα εξυπηρέτησης, που λειτουργούν σε 180 χώρες από 40 θυγατρικές της Samsung Electronics, θα υιοθετήσουν το σύστημα Paper-free. Επιπλέον, η Samsung σχεδιάζει να το επεκτείνει στο μέλλον αντικαθιστώντας όλα τα έγγραφα εργασίας του κέντρου σέρβις της με ηλεκτρονικά έγγραφα για ακόμη μεγαλύτερο αντίκτυπο.

O Πρόεδρος και Επικεφαλής του Global CS Center της Samsung Electronics, κος Hyeongnam Kim, δήλωσε σχετικά: «Με έμφαση στη βιώσιμη διαχείριση, θέτουμε τη μείωση του άνθρακα, την κυκλοφορία των πόρων και την αποκατάσταση του οικοσυστήματος στην πρώτη γραμμή αυτού που κάνουμε ως παγκόσμια κορυφαία εταιρεία για την προστασία του περιβάλλοντος».

Μέσω αυτής της καμπάνιας, η Samsung προβλέπει την εξοικονόμηση περίπου 6 εκατομμυρίων λίτρων νερού κάθε χρόνο. Επιπλέον, περίπου 526 τόνοι εκπομπών άνθρακα θα μειωθούν, κάτι που μπορεί να μεταφραστεί στην ποσότητα άνθρακα που απορροφάται από 61.000 πεύκα ηλικίας 30 ετών σε ένα χρόνο.

Τεύχος 83

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ