Skip to main content

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

23 February 2024 06:50

Η Salesforce «πίσω» από το Slack AI

Η Salesforce ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Slack AI, μιας εύκολης και αξιόπιστης δημιουργικής εφαρμογής AI, που διατίθεται εγγενώς στο Slack, ως «απάντηση» στις ανάγκες των εργαζομένων για γρήγορη εξεύρεση βασικών πληροφοριών. Σύμφωνα με έρευνα της Gartner, σχεδόν οι μισοί εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν σχετικές δυσκολίες, κάτι που τους οδηγεί σε αυξημένο νοητικό φορτίο, καθιστώντας δυσκολότερο το να παραμένουν ενημερωμένοι. Η τεχνητή νοημοσύνη προσφέρει τη λύση, καθιστώντας την εσωτερική γνώση πιο συναφή κι ευκολότερη στην πρόσβαση και την προτεραιοποίηση.

Καινοτομία στην πράξη: Οι δυνατότητες αναζήτησης και σύνοψης του Slack AI μπορούν να βοηθήσουν τους χρήστες να βρίσκουν και να χρησιμοποιούν μεγάλο όγκο πληροφοριών εύκολα και γρήγορα. Αυτές οι λειτουργίες είναι αξιόπιστες, εύχρηστες και δεν απαιτούν οποιαδήποτε εκπαίδευση. Οι χρήστες τις ενεργοποιούν μέσω καθοδηγούμενων αλληλεπιδράσεων, χωρίς να χρειάζεται να μάθουν νέες δεξιότητες για να απολαύσουν τα οφέλη, ενώ κάθε αποτέλεσμα είναι ασφαλές και προσωποποιημένο.

Αξιοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη, το Slack AI επιτρέπει στους εργαζόμενους να εργάζονται εξυπνότερα και ταχύτερα, βελτιώνοντας την εμπειρία χρήστη, μέσω:

• Αναζήτησης με τεχνητή νοημοσύνη, οι οποίες γίνονται με συνομιλητικό τρόπο. Οι χρήστες μπορούν να λάβουν γρήγορα εξατομικευμένες, έξυπνες απαντήσεις βασισμένες στις σχετικές γνώσεις του Slack. Για παράδειγμα, μπορούν άμεσα να βρουν πληροφορίες για μια νέα καμπάνια marketing, να ενημερωθούν για τις πολιτικές της εταιρείας, να ανατρέξουν σε προηγούμενες αποφάσεις ή να βρουν τη σημασία άγνωστων ακρωνυμίων.

• Ανακεφαλαιώσεων από διάφορα κανάλια. Τα κυριότερα σημεία από όλα τα προσβάσιμα κανάλια επιτρέπουν στους χρήστες να παρακολουθούν μη αναγνωσμένα μηνύματα, να συνοψίζουν το τι έγινε τις τελευταίες επτά ημέρες ή να ορίζουν ένα προσαρμοσμένο εύρος ημερομηνιών προς σύνοψη. Οι χρήστες μπορούν να ενημερωθούν γρήγορα σε περίπτωση που έχουν απουσιάσει για καιρό από την εργασία τους, να ενημερωθούν για ένα νέο έργο ή να παρεμβαίνουν γρήγορα για να βοηθήσουν στην επίλυση επειγόντων θεμάτων.

• Περιλήψεων νημάτων (threads). Οι εργαζόμενοι είναι σε θέση να λαμβάνουν μια σύνοψη μακροσκελών συνομιλιών με ένα μόνο κλικ. Κάθε περίληψη περιλαμβάνει σαφείς πηγές, επιτρέποντας στους χρήστες να εμβαθύνουν σε συγκεκριμένα σημεία. Οι χρήστες μπορούν να συνοψίσουν άμεσα τις βασικές αποφάσεις και τα επόμενα βήματα ακόμα και μέσα από νήματα με πολλές ανταλλαγές, να ενημερωθούν σε θέματα υποστήριξης πελατών, αποτελεσμάτων συσκέψεων κ.λπ.

Αξιόπιστη και ασφαλής εμπειρία AI: Το Slack AI εκτελείται στην υποδομή του Slack και τηρεί τις ίδιες πρακτικές ασφαλείας και πρότυπα συμμόρφωσης που αναμένουν οι πελάτες. Τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα (LLM) της AI φιλοξενούνται απευθείας στο Slack, διασφαλίζοντας ότι τα δεδομένα των πελατών παραμένουν εντός των οργανισμών τους προς αποκλειστική τους χρήση, χωρίς να χρησιμοποιούνται άμεσα ή έμμεσα για την εξυπηρέτηση άλλων πελατών ή για σκοπούς εκπαίδευσης των LLM.

Τα αποτελέσματα που παράγονται από τις περιλήψεις και τις λειτουργίες αναζήτησης του Slack AI είναι ορατά μόνο στον χρήστη που τα ζήτησε, δεν κοινοποιούνται στο Slack ή σε οποιονδήποτε άλλο χρήστη, εκτός εάν ο χρήστης αποφασίσει να τα μοιραστεί.

Το Slack AI θα κυκλοφορήσει αρχικά υποστηρίζοντας την αγγλική γλώσσα, ενώ η υποστήριξη άλλων γλωσσών θα επιβεβαιωθεί τους επόμενους μήνες.

Τεύχος 455

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ