Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Η Salesforce ενισχύει το λιανεμπόριο με δύο νέες λύσεις AI
Το Agentforce for Retail και το Retail Cloud with Modern POS, δύο νέες λύσεις τεχνητής νοημοσύνης ειδικά για το λιανεμπόριο, παρουσίασε η Salesforce, στο πλαίσιο του NRF 2025: Retail’s Big Show, με στόχο την αύξηση της παραγωγικότητας και των πωλήσεων και την παροχή πιο εξατομικευμένων εμπειριών αγορών στους καταναλωτές.
Το Agentforce for Retail περιλαμβάνει μια νέα συλλογή από προεγκατεστημένες (pre-built) δεξιότητες, καθιστώντας ευκολότερη τη δημιουργία αυτόνομων AI Agents, για την αυτοματοποίηση χρονοβόρων εργασιών, όπως η διαχείριση παραγγελιών, ο προγραμματισμός ραντεβού και η δημιουργία προωθητικών ενεργειών πιστότητας. Το Agentforce for Retail «εντάσσει» σε κάθε ομάδα της επιχείρησης αξιόπιστους ΑΙ Agents που χειρίζονται σύνθετες εργασίες με ακρίβεια, αυξάνοντας την αποδοτικότητα των εργαζομένων και μειώνοντας τα κόστη των επιχειρήσεων. Πιο συγκεκριμένα, οι ΑΙ Agents μπορούν να συμβάλλουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών, απαντώντας σε ερωτήσεις πελατών σε πραγματικό χρόνο, τροποποιώντας παραγγελίες, εκδίδοντας επιστροφές, αλλά και στη διαχείριση αποθεμάτων χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση.
Το Retail Cloud with Modern POS εξοπλίζει τους retailers με ένα εύχρηστο, βασισμένο στο cloud POS. Αυτό το σύστημα συνδυάζει και ενσωματώνει online και offline δεδομένα σε μία ενιαία πλατφόρμα, παρέχοντας στους retailers ένα μοναδικό εργαλείο για καλύτερη και ταχύτερη διαχείριση πελατών και αποθεμάτων, λύσεις για endless aisle κ.ά. Επίσης, το Retail Cloud with Modern POS επιτρέπει τη δημιουργία προφίλ αγοραστών, την καταγραφή του ιστορικού αγορών και των προτιμήσεων, την ενημέρωση αποθεμάτων σε πραγματικό χρόνο σε όλα τα κανάλια, τη δημιουργία αναλύσεων και εξατομικευμένων προτάσεων προϊόντων, ενώ διαθέτει και λειτουργία φωνητικής υποστήριξης. Επιπλέον, μεταξύ άλλων, παρέχει δυνατότητες για mixed cart και ολοκλήρωση παραγγελιών μέσω πολλαπλών καναλιών, προσφέροντας ευέλικτες επιλογές παράδοσης και επιστροφής και μειώνοντας τα κόστη της εφοδιαστικής αλυσίδας.