Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Η Moveo.AI επεκτείνει τις δραστηριότητές της
Η Moveo.AI ανακοινώνει την ολοκλήρωση αρχικού γύρου χρηματοδότησης (seed round) ύψους 2,6 εκατ. δολαρίων. Η Eleven Ventures ηγήθηκε του γύρου χρηματοδότησης, στον οποίο συμμετείχαν ακόμη το Uni.Fund και το αμερικανικό Charge.vc. Επιπλέον, στον γύρο συμμετείχαν και οι ιδιώτες επενδυτές του pre-seed γύρου ύψους 400.000 δολαρίων του 2021, επιβεβαιώνοντας τη στήριξή τους στο όραμα της Moveo.AI και στην καινοτόμα χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών.
Η Moveo.AI θέτει νέα πρότυπα στην αξιοποίηση του GenAI για την παροχή προσωποποιημένων υπηρεσιών, διασφαλίζοντας ασφάλεια και ιδιωτικότητα, χρησιμοποιώντας τα δικά της LLMs (Large Language Models), σε μία περίοδο που οι επιχειρήσεις αναζητούν τρόπους για να αξιοποιήσουν εργαλεία αυτοματοποίησης με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης. Πέραν της διαχείρισης απαντήσεων σε συχνές ερωτήσεις, οι οργανισμοί αυτοί ζητούν εξειδικευμένες και καινοτόμες λύσεις, που θα προσφέρουν μία ευρεία γκάμα αυτοματισμών, βελτιώνοντας την επιχειρησιακή λειτουργία και την παραγωγικότητά τους.
Η πλατφόρμα της Moveo.AI προσφέρει μια καινοτόμα λύση αυτοματοποίησης διαδικασιών, αξιοποιώντας το GenAI. H Moveo.AI επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσφέρουν ένα καλύτερο επίπεδο εμπειρίας πελατών, βελτιώνοντας, παράλληλα, τις διαδικασίες τους μέσω αυτοεκπαιδευομένων AI virtual agents.
Στην «καρδιά» των δυνατοτήτων της πλατφόρμας της Moveo.AI βρίσκονται τα LLMs που έχει αναπτύξει η ίδια και τα οποία έχουν εκπαιδευτεί ειδικά για τη χρήση από επιχειρήσεις. Τα συγκεκριμένα μοντέλα έχουν καταφέρει να ξεπεράσουν ακόμα και το GPT-4 σε δείκτες που σχετίζονται με την εμπειρία των πελατών (CX), όπως είναι η ταχύτητα και η μείωση παραπλανητικών απαντήσεων.