Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Η LG πιστοποιείται για την τεχνολογία AI
Η LG Electronics απέκτησε την πιστοποίηση (ISO/IEC 42001) για το Συστήμα Διαχείρισης Τεχνητής Νοημοσύνης (AI Management System / AIMS) από τον οργανισμό Korean Standards Association (KSA). Η πιστοποίηση αυτή αναδεικνύει τη δέσμευση της LG στην ασφάλεια των δεδομένων και στην υιοθέτηση υπεύθυνων πρακτικών καθ’ όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής των οικιακών συσκευών με τεχνητή νοημοσύνη.
Η πιστοποίηση ISO/IEC 42001 θεσπίστηκε από κοινού από τον Διεθνή Οργανισμό Τυποποίησης (ISO) και τη Διεθνή Ηλεκτροτεχνική Επιτροπή (IEC) και καθορίζει τις βασικές προϋποθέσεις για τη διακυβέρνηση και τη διαχείριση της τεχνητής νοημοσύνης. Όταν μία εταιρεία λαμβάνει αυτήν την πιστοποίηση για το εσωτερικό της Συστήμα Διαχείρισης Τεχνητής Νοημοσύνης, σημαίνει ότι εφαρμόζει, διατηρεί και βελτιώνει συνεχώς το σύστημά της, αναδεικνύοντας μια υπεύθυνη και ηθική προσέγγιση στην ανάπτυξη και χρήση λύσεων που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη.
Τα κριτήρια αξιολόγησης για τη λήψη της πιστοποίησης ISO/IEC 42001 είναι αρκετά αυστηρά και μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν τη χάραξη πολιτικής για την τεχνητή νοημοσύνη, την αξιολόγηση και διαχείριση κινδύνων, την κανονιστική και ηθική συμμόρφωση, καθώς και τη διαφάνεια στις διαδικασίες για τη διαχείρισή της.
Η απόκτηση της συγκεκριμένης πιστοποίησης, υπογραμμίζει τις συνεχείς και συστηματικές προσπάθειες της LG να εξασφαλίσει τον αυστηρό έλεγχο σε πιθανά ζητήματα που μπορεί να προκύψουν με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της με τεχνητή νοημοσύνη, διασφαλίζοντας την ασφάλεια, τη δικαιοσύνη, τη διαφάνεια και την εταιρική υπευθυνότητα. Μέσω αυτής της πιστοποίησης, η LG στοχεύει να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των πελατών της και να αυξήσει την ανταγωνιστικότητά της.