LATEST
Η Focus Bari φέρνει στην Ελλάδα το ReputationERA

Στην εποχή όπου η αντίληψη καθορίζει την πραγματικότητα, η φήμη αποτελεί το θεμέλιο της επιχειρηματικής επιτυχίας. Η Focus Bari παρουσιάζει στην Ελλάδα το ReputationERA, ένα καινοτόμο ερευνητικό εργαλείο που προσφέρει μία ολιστική, 360° προσέγγιση στη μέτρηση και διαχείριση της εταιρικής φήμης. Η φήμη επηρεάζει κάθε πτυχή της επιχείρησης από την εμπιστοσύνη των πελατών και τις σχέσεις με τους επενδυτές, μέχρι τη συμμετοχή και κινητοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και τη διαχείριση κρίσεων. Με το ReputationERA, οι επιχειρήσεις έχουν πλέον τη δυνατότητα να μετατρέψουν τη φήμη τους σε μετρήσιμο και διαχειρίσιμο στρατηγικό πλεονέκτημα.
Το ερευνητικό μοντέλο ReputationERA, το οποίο αναπτύχθηκε από τη Reputation Research & Consultancy, βασίζεται σε δεκαετίες εμπειρίας σε ποικίλους κλάδους και λειτουργεί ως ένα συνερευνητικό, εξατομικευμένο μοντέλο με μετρήσιμα και στρατηγικά αξιοποιήσιμα αποτελέσματα. Έχει ήδη υλοποιηθεί σε περισσότερα από 500 έργα και 200 εταιρείες, ενώ έχει τιμηθεί με 10 βραβεία Owl από τον Σύνδεσμο Ερευνητικών Εταιρειών Τουρκίας. Επιπλέον, έχει παρουσιαστεί στο ετήσιο συνέδριο της ESOMAR και ήταν υποψήφιο για το Best Paper Award, αποδεικνύοντας τη δυναμική και τη στρατηγική αξία του. Το ReputationERA εφαρμόζεται μέσα από τρία βασικά στάδια:
Διαμόρφωση οράματος και στρατηγικής: Καθορισμός της παρούσας κατάστασης και του επιθυμητού αποτελέσματος.
Ανάλυση stakeholders: Κατανόηση αντιλήψεων και επιπέδου εμπιστοσύνης από όλες τις ομάδες stakeholders.
Reputation roadmap: Στρατηγικός σχεδιασμός και συνεχής παρακολούθηση μέσω ενός και μόνο δείκτη ανά ομάδα ενδιαφερομένων.
Το αποτέλεσμα: Σαφής εικόνα για τη συνολική αντίληψη όλων των stakeholders, διαμόρφωση προτεραιοτήτων, μέτρηση του επίπεδου επιτυχίας στις σχέσεις, μαζί με δείκτες απόδοσης που μπορεί η επιχείρηση να παρακολουθεί σε βάθος χρόνου.