Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Η Alibaba λανσάρει την «Data-as-a-Service» Lingyang
Του Στάθη Ασπιώτη
Η Alibaba δημιούργησε μια νέα επιχείρηση DaaS που ονομάζεται Lingyang Intelligent Service Company. Η εταιρεία θα προσφέρει λύσεις σε επιχειρήσεις που αναπτύχθηκαν αρχικά για την Alibaba.
«Το λανσάρισμα της νέας εταιρείας είναι ένα σημαντικό βήμα που έγινε από την Alibaba μετά από μακροχρόνια σκέψη», δήλωσε ο Daniel Zhang, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Alibaba.
Η ομάδα πίσω από την Lingyang έχει τεράστια εμπειρία στην υποστήριξη των πρωτοβουλιών Double 11 Data Big Screen και 88VIP της Alibaba. Τα μέλη της ομάδας έχουν επίσης υποστηρίξει έργα ψηφιακής νοημοσύνης για επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένων των XPeng Motors, LVMH, Hangzhou Robam Appliances, Haidilao και Doosan.
Η νέα εταιρεία θα έχει πέντε μεγάλες σειρές προϊόντων: Analysis Cloud, Marketing Cloud, Customer Service Cloud, Development Cloud και Production and Sales Cloud, ενώ 11 είναι τα βασικά προϊόντα που λανσάρονται σε πρώτη φάση σε αυτές τις γραμμές, συμπεριλαμβανομένων των Dataphin, Quick BI, Bizphin, Quick Audience και Operation Advisor.
Σύμφωνα με τον Cheng Li, CTO της Alibaba, η Lingyang θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να οδηγηθούν σε αποτελεσματική λήψη αποφάσεων και να προωθήσουν την ανάπτυξη, μέσω του Data Intelligence, σε λειτουργίες πολλαπλών πλατφορμών. Με περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο παγκόσμιους χρήστες, η Alibaba έχει πολλά δεδομένα να προσφέρει για την Lingyang. Η νέα εταιρεία θα πρέπει να αξιοποιήσει όλη την τεχνογνωσία και τα δεδομένα που διαθέτει, καθώς έρχεται αντιμέτωπη με άλλους κολοσσούς στο Business Intelligence, στους οποίους συμπεριλαμβάνονται οι Salesforce, Oracle, SAP και Microsoft.
Ο Peng Xinyu, αντιπρόεδρος της Alibaba, θα ηγηθεί των εργασιών της Lingyang ως Διευθύνων Σύμβουλος. Ο Xinyu είναι σαφής: Θέλει η Lingyang να είναι «όχι SaaS, αλλά DaaS». Με άλλα λόγια, θέλει να τοποθετήσει την ευφυΐα δεδομένων σε θέση, ώστε να ξεκλειδώσει μέγιστη αξία για τις επιχειρήσεις.