Skip to main content

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

2 February 2024 06:53

Η AI καταπολεμά τη δυσλεξία

Της Ελένης Μιχαηλίδου

Το Dysolve, η πρώτη πλατφόρμα που αξιοποιεί τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης και στοχεύει στην καταπολέμηση της δυσλεξίας και των σχετικών μαθησιακών δυσκολιών, ανοίγει το δρόμο για μια νέα θεραπευτική προσέγγιση.

Το νέο πρόγραμμα Dysolve AI μπορεί να προσφέρει σημαντική βοήθεια σε άτομα με δυσλεξία, σύμφωνα με τον Coral Pau-San Hoh, CEO της Dysolve και συνιδρυτή της πλατφόρμας AI που δημιουργεί διαδραστικά λεκτικά παιχνίδια προσαρμοσμένα για την αξιολόγηση κάθε μαθητή.

Ενώ το Dysolve χρησιμοποιεί τεχνικές gamification, δεν είναι μια πλατφόρμα ψυχαγωγίας. Οι απαντήσεις των μαθητών μέσω της πλατφόρμας δημιουργούν νέο αξιολογικό και διορθωτικό περιεχόμενο παιχνιδιού. Μέσω της καθημερινής διόρθωσης, το σύστημα AI επιλύει τις υποκείμενες δυσκολίες επεξεργασίας των μαθητών.

Το ιδιόκτητο λογισμικό έχει βοηθήσει, ήδη, εκατοντάδες μαθητές δημοτικού να διορθώσουν τις δεξιότητες ανάγνωσης και μάθησης και η μέθοδος Dysolve υποβάλλεται σε κλινικές δοκιμές για να αξιολογήσει τις δυνατότητές της για ευρεία χρήση στα σχολεία.

«Χρειάζεται να υπάρχει ένα προηγμένο πρόγραμμα για τη βελτίωση της ανάγνωσης ως μέρος της επίσημης σχολικής διδασκαλίας, που θα βοηθά τα δυσλεξικά παιδιά. Αυτό ήταν δύσκολο να γίνει χωρίς την αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης και cloud», είπε ο Hoh.

Ο στόχος του Hoh ήταν να δημιουργήσει μια πλατφόρμα υπολογιστή που να υποστηρίζεται από AI ικανή να αντιμετωπίζει κάθε περίπτωση ξεχωριστά. Αυτή η διαδικασία απαιτούσε την ενσωμάτωση ενός μικροανιχνευτή εγκεφάλου που να εντοπίζει τις θέσεις των προβλημάτων επεξεργασίας.

Η διαδικασία εκπαίδευσης του εγκεφάλου που παρέχει το Dysolve AI έρχεται υπό τη μορφή σύντομων αποσπασμάτων που προτρέπουν τον μαθητή να ανταποκριθεί και να αντιδράσει. Ο μαθητής επικεντρώνεται με προσήλωση στην ακρόαση, την ανάγνωση και την ορθογραφία. Όπως πρόσθεσε, η πλατφόρμα Dysolve AI έχει λειτουργήσει με θετικό αντίκτυπο σε σχολεία όπου μαθητές συμμετέχουν σε δοκιμές. Τα τρέχοντα δεδομένα δείχνουν ότι μετά από ένα ή δύο χρόνια, οι μαθητές γυμνασίου μπορούν να λειτουργήσουν σε τυποποιημένα επίπεδα απόδοσης μέχρι να φτάσουν στο γυμνάσιο.

Τεύχος 440

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ