Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Η AI ανήκει στις προτεραιότητες των marketers
Η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης αποτελεί προτεραιότητα των marketers σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη πρωτοβουλία φέτος, σύμφωνα με την 9η έκθεση State of Marketing της Salesforce. Ωστόσο, ενώ η τεχνητή νοημοσύνη θεωρείται σημαντικότατο εργαλείο για την επίτευξη μετρήσιμων επιχειρηματικών αποτελεσμάτων, αποτελεί συνάμα τη δυσκολότερη πρόκληση για τους marketers. Η έκθεση, η οποία βασίστηκε σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε περισσότερους από 4.800 marketers σε 29 χώρες, επισημαίνει πως οι κορυφαίοι marketers ξεπερνούν τον ανταγωνισμό τους υιοθετώντας την τεχνητή νοημοσύνη, ενώ παράλληλα αντιμετωπίζουν επιτυχώς προκλήσεις που σχετίζονται με την εμπιστοσύνη και την ασφάλεια των δεδομένων.
Ωστόσο, ενώ τα δεδομένα και η τεχνητή νοημοσύνη βοηθούν στην αποτελεσματικότερη προσέγγιση πελατών, οι πλήρεις δυνατότητές τους παραμένουν ανεκμετάλλευτες. Μόνο το 32% των marketers είναι απόλυτα ικανοποιημένο με τον τρόπο που χρησιμοποιούν τα δεδομένα των πελατών για να δημιουργήσουν καλύτερες εμπειρίες, ενώ λιγότεροι από τους μισούς marketers με υψηλές επιδόσεις είναι ικανοποιημένοι από τις προσπάθειές τους να ενοποιήσουν τα δεδομένα των πελατών τους και να ξεκλειδώσουν την αξία της AI. Το 2022, το 68% των marketers είχε μια καθορισμένη στρατηγική τεχνητής νοημοσύνης. Σήμερα, το 75% πειραματίζεται ενεργά ή εφαρμόζει ήδη την τεχνητή νοημοσύνη.