Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Η στρατηγική της LG για το 2025
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της LG Electronics, κος William Cho, και βασικά στελέχη της εταιρείας παρουσίασαν την επιχειρηματική στρατηγική της εταιρείας για το 2025 κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου που πραγματοποιήθηκε στο Λας Βέγκας. Ο Διευθύνων Σύμβουλος τόνισε την ανάγκη να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα και να επιταχυνθεί η ποιοτική ανάπτυξη με την τελειοποίηση των στρατηγικών εκτέλεσης που προσαρμόζονται στο ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον της παγκόσμιας αγοράς. Ο κος Cho υπογράμμισε τη θετική πρόοδο που επιτεύχθηκε μέσω καινοτόμων επιχειρηματικών μοντέλων, όπως οι δραστηριότητες συνδρομητικών υπηρεσιών και διαφήμισης & περιεχομένου με βάση το webOS, τα οποία αποδεικνύουν την ευέλικτη ανταπόκριση της LG στις εξελισσόμενες απαιτήσεις της αγοράς.
Η LG αυξάνει την παρουσία της στην αγορά μέσω νέων επιχειρηματικών μοντέλων, όπως οι συνδρομητικές υπηρεσίες και το ηλεκτρονικό της κατάστημα. Αξιοποιώντας τα δυνατά σημεία της εταιρείας, η συνδρομητική δραστηριότητα συνδυάζει συσκευές και υπηρεσίες για να προσφέρει μεγαλύτερη ευκολία και ευελιξία, ξεπερνώντας τον ανταγωνισμό που καθορίζεται από τις τιμές. Οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιούν τα προϊόντα σε διάρκεια που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους και να λαμβάνουν βελτιστοποιημένες υπηρεσίες φροντίδας, επιτρέποντας στην LG να διατηρεί στενότερες σχέσεις με τους πελάτες και να δημιουργεί επαναλαμβανόμενα έσοδα. Το 2024, τα έσοδα της LG από τις συνδρομητικές υπηρεσίες αυξήθηκαν περισσότερο από 75% σε ετήσια βάση, ξεπερνώντας τον αρχικό στόχο της εταιρείας και φτάνοντας συνολικά κοντά στα 2 τρισεκατομμύρια KRW. Η LG στοχεύει να υπερτριπλασιάσει αυτό το ποσό μέχρι το 2030, καθιερώνοντας τις συνδρομητικές υπηρεσίες της ως βασικό μοχλό ανάπτυξης.
Η δραστηριότητα υπηρεσιών που βασίζεται σε πλατφόρμες, η οποία συμβάλλει στη μετατροπή της επιχειρηματικής δομής της εταιρείας σε ένα μοντέλο υψηλού κέρδους, στοχεύει να αυξήσει τα έσοδά της περισσότερο από πέντε φορές μέχρι το 2030, αντιπροσωπεύοντας τελικά το 20% των συνολικών λειτουργικών κερδών της LG. Αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο αξιοποιεί εκατοντάδες εκατομμύρια προϊόντα της LG που πωλούνται παγκοσμίως ως πλατφόρμα για τη δημιουργία εσόδων, παρέχοντας στους πελάτες περιεχόμενο, προσαρμοσμένη διαφήμιση και υπηρεσίες.