Skip to main content
21 November 2022 06:44

Η ΕΕΤΤ προστατεύει τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου

Της Βασιλικής Χονδροδήμου

Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων ελέγχει εντατικά την ταχυδρομική αγορά και παρακολουθεί την τήρηση του κανονιστικού πλαισίου για την παροχή των ταχυδρομικών υπηρεσιών.

Η Black Friday και η Cyber Monday πλησιάζουν και μαζί τους η εορταστική περίοδος! Λόγω της αυξημένης ζήτησης για ταχυδρομικές υπηρεσίες που παρατηρείται συνήθως αυτή τη χρονική περίοδο, η ΕΕΤΤ απευθύνει συστάσεις σε καταναλωτές, εταιρείες ταχυμεταφορών και επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.

Συγκεκριμένα, οι επιχειρήσεις που διαθέτουν e-shop θα πρέπει:

• Να ενημερώνουν τους καταναλωτές για τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών, την ημέρα παραλαβής του προϊόντος από την εταιρεία ταχυμεταφορών, τον αριθμό αποστολής και τον προσδοκώμενο χρόνο παράδοσης βάσει της σύμβασης ταχυμεταφοράς.

• Να προχωρούν σε προσεκτική έρευνα της ταχυδρομικής αγοράς και να επιλέγουν εταιρεία ταχυμεταφορών, βάσει συνδυασμού ποιοτικών κριτηρίων και κόστους. Να μη διστάζουν να αλλάξουν συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών ή να συνεργαστούν με περισσότερες εταιρείες, προκειμένου να εξυπηρετήσουν ταχύτερα τους πελάτες τους.

• Να αξιοποιούν τη δυνατότητα εκχώρησης στους παραλήπτες των προϊόντων τους, του δικαιώματος αποζημίωσης από τις εταιρείες ταχυμεταφορών για πλημμελείς ταχυδρομικές υπηρεσίες, ιδιαίτερα για προπληρωμένες/εξοφλημένες ηλεκτρονικές παραγγελίες.

Τεύχος 176

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ