Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Εξοικείωση των καταναλωτών με τον υπολογιστή στην μετά covid εποχή
Σύμφωνα με την έρευνα που υλοποίησε η Focus Bari για το 13o Ετήσιο Συνέδριο DYI & Home Improvement σχετικά με τη σχέση των Ελλήνων με το σπίτι τους στην μετα-covid εποχή, προέκυψαν τα εξής πορίσματα:
• Οι Έλληνες φαίνεται να δίνουν μεγαλύτερη σημασία στη συντήρηση του σπιτιού τους με 2 στους 3 να δηλώνουν πως κάνουν ήδη ενέργειες για να αποφύγουν ζημιές από φυσικούς κινδύνους, ενώ 3 στους 4 βάζουν ως προτεραιότητα την προστασία του σπιτιού από τα καιρικά φαινόμενα.
• 3 στους 4 έκαναν τουλάχιστον μια ενέργεια αναδιαμόρφωσης του σπιτιού, ενώ παρόμοια αναλογία δηλώνει πρόθεση για αλλαγές στους επόμενους 12 μήνες.
• Η εξοικείωση με τους υπολογιστές απέφερε θετικά αποτελέσματα, καθώς 3 στους 4 Έλληνες κάνουν αγορές online, και 4 στους 5 χρησιμοποιούν online πηγές ενημέρωσης για DIY. Παρόλα αυτά, η αγορά ειδών σπιτιού παραμένει omnichannel, και οι offline πηγές ενημέρωσης διατηρούνται σημαντικές για 3 στους 4 Έλληνες.
• Οι Έλληνες e-shoppers, όσοι δηλαδή πραγματοποιούν online αγορές, αναζητούν κυρίως αναλυτικές περιγραφές των προϊόντων, νοιάζονται για την ασφάλεια των δεδομένων τους, τη δυνατότητα ελέγχου, μέσω του site, της διαθεσιμότητας των προϊόντων στα καταστήματα, αλλά και τη δυνατότητα αλλαγής ή αντικατάστασης των προϊόντων που αγόρασαν online στα φυσικά καταστήματα.