Skip to main content
10 September 2024 06:45

Διπλασιασμός εσόδων για Brown Hotels και Relevance Digital

Με τη χρήση καινοτόμων στρατηγικών, καναλιών και AI powered εργαλείων διαφήμισης, η διεθνής αλυσίδα ξενοδοχείων Brown Hotels στην Ελλάδα σε συνεργασία με το διαφημιστικό γραφείο Relevance Digital, διεθνώς αναγνωρισμένη εταιρεία παροχής υπηρεσιών digital marketing, πετυχαίνουν εντυπωσιακά αποτελέσματα και αναδεικνύονται ως διεθνές case study στο Think with Google, το επίσημο portal της Google και resource hub των παγκόσμιων τεχνολογικών εξελίξεων για marketers.

Έχοντας ως στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand για το άνοιγμα νέων ξενοδοχείων στην Ελλάδα, αλλά και την αύξηση των κρατήσεων από νέες αγορές, εκμεταλλευόμενοι τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης και δημιουργώντας περιεχόμενο προσαρμοσμένο σε κάθε ξενοδοχείο και προφίλ επισκεπτών, ο Όμιλος Brown Hotels και η Relevance Digital πέτυχαν διπλασιασμό των εσόδων μειώνοντας κατά 55% το κόστος ανά κράτηση.

Με σκοπό να προσεγγίσει και να δημιουργήσει ουσιαστικές συνδέσεις με πιθανούς επισκέπτες, οι δύο εταιρείες έδωσαν έμφαση στη δημιουργία σχετικού περιεχομένου ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε ξενοδοχείου, αλλά και του κοινού στόχευσης, που προωθήθηκε μέσω ψηφιακών καμπανιών βασισμένων στην Τεχνητή Νοημοσύνη.

Η χρήση εξελιγμένων καμπανιών, που βασίζονται σε ΑΙ, επέτρεψαν στην ομάδα της Relevance την πρόσβαση στην ανάλυση ιστορικών δεδομένων, αλλά και σύγχρονων τάσεων. Σχεδιάζοντας μία ευρεία γκάμα περιγραφών και τίτλων, εικόνων και video, κατάλληλων για κάθε προφίλ επισκέπτη και με τη συμβολή του Performance Max for travel goals, κάθε ομάδα – στόχος συνδέθηκε με το μεμονωμένο ξενοδοχείο, που είναι περισσότερο ελκυστικό, αξιοποιώντας πολλαπλά διαφημιστικά κανάλια της Google με μία μόνο καμπάνια.

ΤΕΥΧΟΣ 573

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ