Skip to main content
9 December 2022 07:55

Διακρίσεις για την COSMOTE e-Value

Ανοδική πορεία κατέγραψε η COSMOTE e-Value, η οποία σημείωσε αύξηση στον κύκλο εργασιών της, μεγαλύτερη από 35% το 2021, αναλαμβάνοντας νέα έργα για εταιρείες και οργανισμούς από τον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα.

Η αναπτυξιακή της τροχιά επιβραβεύτηκε με τρεις διακρίσεις στα φετινά European Contact Center & Customer Service Awards, την πιο σημαντική Ευρωπαϊκή διοργάνωση για τον κλάδο, που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο, και στην οποία έλαβαν μέρος πολυεθνικές εταιρείες Outsourcing και μεγάλα διεθνή brands από 32 ευρωπαϊκές χώρες.

Ειδικότερα, η εταιρεία απέσπασε Gold βραβείο στην κατηγορία Most Effective Management of Peak Demand για την αποτελεσματική συνεργασία της με τον ΔΕΔΔΗΕ σε περιόδους κρίσεων και αυξημένων αναγκών εξυπηρέτησης και υποστήριξης των πολιτών. Χάρη στην τεχνογνωσία, την ευελιξία και το καταρτισμένο προσωπικό που διαθέτει, η COSMOTE e-Value διαχειρίστηκε αποτελεσματικά έως και πενταπλάσια κίνηση.

Επιπλέον, τιμήθηκε με Silver βραβείο στην κατηγορία Best Innovation in Customer Service για το σύστημα AI εξυπηρέτησης «COSMOTE AI Personal Assistant». Ο Προσωπικός Βοηθός της COSMOTE, που σχεδιάστηκε από την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών της COSMOTE e-Value, αντιλαμβάνεται και απαντά σε φυσική γλώσσα, καθοδηγώντας τους πελάτες μέσα στο Chat και το Τηλεφωνικό Κέντρο.

Στην COSMOTE e-Value απονεμήθηκε, επίσης, Bronze βραβείο στην κατηγορία Best Pan-European Contact Centre Operation για την άριστη εξυπηρέτηση που προσφέρει σε πελάτες της σε όλη την Ευρώπη από τις εγκαταστάσεις της σε Ελλάδα και Ρουμανία.

Τεύχος 190

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ