Skip to main content
17 May 2024 06:42

Διαγωνισμός για την εξυπηρέτηση πελατών του ΟΑΣΑ

Ο ΟΑΣΑ Α.Ε. ανακοινώνει ηλεκτρονικό, ανοικτό διαγωνισμό για το έργο με τίτλο: Υπηρεσίες στελέχωσης του τηλεφωνικού κέντρου πληροφόρησης κοινού του ΟΑΣΑ (11185) και της Εξυπηρέτησης Πελατών σε θέματα ελέγχου επιβίβασης, υποστήριξης της Διεύθυνσης Εμπορικής Λειτουργίας (ΔΕΛ) και λειτουργίας του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ).

Η παρούσα διαδικασία ανάθεσης σύμβασης υποδιαιρείται στα ακόλουθα 2 τμήματα: ΤΜΗΜΑ A που αφορά τη συγκοινωνιακή πληροφόρηση στο επιβατικό κοινό που θέλει να μετακινηθεί με όλα τα μέσα των αστικών συγκοινωνιών στην περιοχή της πρωτεύουσας κατά το βέλτιστο τρόπο.

ΤΜΗΜΑ Β που αφορά εξυπηρέτηση και διαχείριση επιβατών/πελατών (τηλεφωνική, μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, μέσω εικονικού βοηθού και δια ζώσης), επίλυση τεχνικών ζητημάτων ηλεκτρονικού εισιτηρίου, διαχείριση διαδικασίας αποστολής προσωποποιημένων καρτών (ATH.ENA Card) σε αιτούντες επιβάτες μέσω συνεργαζόμενης με τον ΟΑΣΑ εταιρείας ταχυδρομικών υπηρεσιών, διαχείριση της διαδικασίας παροχής του δικαιώματος ελεύθερης μετακίνησης στους μαθητές των σχολικών μονάδων της Περιφέρειας Αττικής, χειρισμός Τερματικού Έκδοσης Καρτών (ΤΕΚ) στο Κέντρο Εξυπηρέτησης ΟΑΣΑ.

Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των 140.000 ευρώ μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Η καταληκτική ημερομηνία της σύμβασης είναι η Δευτέρα 27 Μαΐου 2024 και ώρα 14:00. Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί με τη χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ), μέσω της πύλης www.promitheus.gov.gr.

ΤΕΥΧΟΣ 508

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ