Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Αύξηση δαπανών στο government IT κατά 6,8% το 2023
Του Στάθη Ασπιώτη
Ο εκσυγχρονισμός των παλαιών συστημάτων και η βελτίωση της πρόσβασης σε κρίσιμες υπηρεσίες θα είναι οι κορυφαίοι μοχλοί των κρατικών δαπανών πληροφορικής.
Η Gartner προβλέπει 7% αύξηση των κρατικών δαπανών πληροφορικής παγκοσμίως, σε συνολικά 588,9 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023, με όλα τα τμήματα εκτός από ένα να παρουσιάζουν ανάπτυξη.
Μαζί με τη βελτίωση των εμπειριών και την αύξηση της συμμετοχής των πολιτών, οι κυβερνητικοί φορείς μπορούν να προωθήσουν τις ψηφιακές δεξιότητες των εργαζομένων μέσω της ενημέρωσης εργαλείων και προσεγγίσεων για τα Operations.
Η εφαρμογή αυτού που η Gartner αποκαλεί στρατηγική «συνολικής εμπειρίας» (TX) – η οποία βοηθά τις εταιρείες να διαχειρίζονται τις αλληλεπιδράσεις εργαζομένων και πολιτών – μπορεί να βοηθήσει στην ελαχιστοποίηση των τριβών, ενώ η αποτυχία μπορεί να οδηγήσει σε καθυστερήσεις εξυπηρέτησης και σε δυσαρέσκεια των πολιτών.
Όπως και με τις προηγούμενες προβλέψεις για τις κρατικές δαπάνες, το λογισμικό αναμένεται να είναι το υψηλότερα αναπτυσσόμενο τμήμα το 2023, σύμφωνα με την Gartner, ακολουθούμενο από τις υπηρεσίες ΙΤ και τις εσωτερικές υπηρεσίες.
Η Gartner προβλέπει ότι ο μόνος τομέας που δεν θα σημειώσει ανάπτυξη το 2023 είναι αυτός για συσκευές (devices), καθώς οι τελικοί χρήστες παρατείνουν τη χρήση των συσκευών που αποκτήθηκαν κατά την έναρξη της πανδημίας.
«Οι κυβερνητικοί οργανισμοί συνεχίζουν να εκσυγχρονίζουν τις παλαιού τύπου IT και να επενδύουν σε πρωτοβουλίες που βελτιώνουν την πρόσβαση σε ψηφιακές υπηρεσίες, καθώς οι ψηφιακές υπηρεσίες απαιτούν, όλο και περισσότερο, εμπειρίες ισοδύναμες με τις διαδικτυακές αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες στον ιδιωτικό τομέα», δήλωσε ο Daniel Snyder, Διευθυντής Αναλυτής στη Gartner. Συμπλήρωσε, επίσης, ότι «το πλαίσιο συνολικής εμπειρίας (TX), το οποίο βοηθά τους οργανισμούς να διαχειρίζονται τις αλληλεπιδράσεις υπαλλήλων και πολιτών, επιτρέπει τον μετασχηματισμό και θα παραμείνει μεταξύ των βασικών κινητήριων δυνάμεων των δαπανών πληροφορικής το 2023».