Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Ανακοινώθηκαν οι πρώτοι τοπ ομιλητές της ANGA COM

Σχεδόν 4 μήνες πριν από την έναρξη της φετινής ANGA COM (3-5 Ιουνίου 2025), έχουν ήδη δηλώσει συμμετοχή 450 εκθέτες για το 95% του εκθεσιακού χώρου σύμφωνα με τα περσινά δεδομένα. Το 2024, περισσότεροι από 23.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 90 χώρες ήρθαν στην Κολωνία για την κορυφαία έκθεση και συνέδριο της Ευρώπης που είναι αφιερωμένη στην ευρυζωνικότητα, την τηλεόραση και το διαδίκτυο.
Το πρόγραμμα του συνεδρίου ξεκινά με το πρώτο highlight: Φέτος, ο Hendrik Wüst, Πρόεδρος του κρατιδίου της Βόρειας Ρηνανίας – Βεστφαλίας, θα ανοίξει την ANGA COM με μια κεντρική ομιλία. Στον τομέα της ευρυζωνικότητας, επιβεβαιωμένοι ομιλητές είναι οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι κορυφαίων φορέων εκμετάλλευσης δικτύων, όπως οι Vodafone, SES, Deutsche Glasfaser, Tele Columbus, Unsere Grüne Glasfaser, OXG Glasfaser, Deutsche GigaNetz, M-net, NetCologne, wilhelm.tel, willy.tel, 1&1 Versatel. Η Αντιπρόεδρος Dr. Daniela Brönstrup επιβεβαίωσε την παρουσία της εκ μέρους του Ομοσπονδιακού Οργανισμού Δικτύων της Γερμανίας.
Το συνεδριακό πρόγραμμα της ANGA COM 2025 θα κοινοποιηθεί τον Μάρτιο. Θέματα στρατηγικής περιλαμβάνουν το Gigabit Summit, τη σύνοδο κορυφής για τα μέσα ενημέρωσης,τη σύνοδο κορυφής για τις οπτικές ίνες, το marketing, τις πωλήσεις, τα ποσοστά απορρόφησης, τη διανομή τηλεόρασης μετά τη μετάβαση από τα συλλογικά στα ατομικά συμβόλαια, τα εσωτερικά δίκτυα, τη μετάβαση από τον χαλκό στην οπτική ίνα, το streaming, το περιεχόμενο, τα αθλητικά δικαιώματα, την κλιμάκωση και αύξηση της αποδοτικότητας στην επέκταση οπτικών ινών, την τεχνητή νοημοσύνη, την τηλεοπτική διαφήμιση με βάση τα δεδομένα, το μέλλον της μέτρησης της τηλεθέασης, την ανοικτή πρόσβαση και τα μοντέλα συνεργασίας, τη ρύθμιση των τηλεπικοινωνιών, την πολιτική για τα μέσα ενημέρωσης, τη νομοθεσία περί πνευματικών δικαιωμάτων και πολλά άλλα.