Skip to main content
31 January 2023 07:50

Έκθεση της Check Point για τις τελευταίες απάτες στον κυβερνοχώρο

Η Check Point Research, δημοσίευσε την έκθεση Brand Phishing Report αναφορικά με το τέταρτο τρίμηνο του 2022.

Η έκθεση αναδεικνύει τις εμπορικές επωνυμίες που μιμήθηκαν συχνότερα οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου στις προσπάθειές τους να κλέψουν προσωπικές πληροφορίες ή διαπιστευτήρια πληρωμής κατά τους μήνες Οκτώβριο, Νοέμβριο και Δεκέμβριο του περασμένου έτους.

Η Yahoo ήταν το εμπορικό σήμα που χρησιμοποιήθηκε περισσότερο για επιθέσεις phishing κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2022, ανεβαίνοντας 23 θέσεις και αντιπροσωπεύοντας το 20% όλων των προσπαθειών. Ο τομέας της τεχνολογίας ήταν ο κλάδος με τις μεγαλύτερες πιθανότητες μίμησης brand phishing το τελευταίο τρίμηνο του 2022, ακολουθούμενος από τη ναυτιλία και τα κοινωνικά δίκτυα. Η DHL ήταν στη δεύτερη θέση με 16% όλων των προσπαθειών brand phishing, μπροστά από τη Microsoft που βρέθηκε στην τρίτη θέση με 11%. Το LinkedIn επέστρεψε επίσης στη λίστα αυτό το τρίμηνο, φτάνοντας στην πέμπτη θέση με 5,7%. Η δημοτικότητα της DHL θα μπορούσε να οφείλεται στην έντονη περίοδο online αγορών γύρω από τη Black Friday και τη Cyber Monday, με τους χάκερ να χρησιμοποιούν το εμπορικό σήμα για να δημιουργούν «ψεύτικες» ειδοποιήσεις παραδόσεων.

Ακολουθούν τα κορυφαία εμπορικά σήματα που κατατάσσονται με βάση τη συνολική τους εμφάνιση σε απόπειρες brand phishing: Yahoo (20%), DHL (16%), Microsoft (11%), Google (5.8%), LinkedIn (5.7%), WeTransfer (5.3%), Netflix (4.4%), FedEx (2.5%), HSBC (2.3%), WhatsApp (2.2%).

Τεύχος 217

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ