Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Ο Δ. Παπαστεργίου στο συνέδριο CX & Loyalty της KPMG
Το συνέδριο CX & Loyalty της KPMG στην Ελλάδα θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 10 Οκτωβρίου στο Ίδρυμα Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή με κεντρικό μήνυμα Intelligent CX Loading. Το συνέδριο θα φέρει σε επαφή top στελέχη και thought leaders από κορυφαίους οργανισμούς για να συζητήσουν και να αναδείξουν τη διαρκώς αυξανόμενη σημασία του Customer Experience (CX), παρουσιάζοντας τις παγκόσμιες τάσεις, καινοτομίες και νέες ιδέες, καθώς και τις στρατηγικές ευκαιρίες που παρουσιάζονται με τη χρήση των νέων τεχνολογιών.
Το συνέδριο θα ξεκινήσει με τον χαιρετισμό του κου Δημήτρη Παπαστεργίου, Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ο οποίος θα αναφέρει τρόπους βελτίωσης της εξυπηρέτησης των πολιτών μέσα από νέα έργα ψηφιοποίησης. Χαιρετισμό θα απευθύνει επίσης ο κος Frank Thibaut, Διευθυντής Διοδίων, Εμπορικής Διαχείρισης και Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών Αττικής Οδού & Πρόεδρος του ΕΙΕΠ.
Θα ακολουθήσουν οι παρουσιάσεις τριών κορυφαίων keynote speakers. Ο κος James Wallman, CEO του World Experience Organization που έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, θα μοιραστεί ριζοσπαστική άποψη: Οι επαγγελματίες του CX πολύ συχνά επικεντρώνονται στον σχεδιασμό υπηρεσιών, όχι στη δημιουργία εμπειριών. Στην ανατρεπτική και διαδραστική ομιλία του με θέμα How Experience Engineering Can Close The CX Gap, θα επισημάνει τις διαφορές μεταξύ του service design και του experience engineering και θα μοιραστεί επιτυχημένα case studies.
O experimental CX thought leader και οραματιστής κος Adrian Swinscoe θα μυήσει τους συμμετέχοντες στο πώς μπορούν οι μάρκες να συνδυάσουν εμπειρία, ψυχολογία και τεχνολογία προκειμένου να προσφέρουν μια ξεχωριστή εξατομικευμένη εμπειρία που πραγματικά οδηγεί στην αφοσίωση των πελατών τους και η παγκοσμίου φήμης βραβευμένη ομιλήτρια κα Anna Noakes Schulze, εξειδικευμένη στα θέματα customer-centricity, CX for platforms και ecosystems, metaverse, Web3, NFTs, loyalty και brand experience θα απαντήσει στο κρίσιμο ερώτημα How NFTs Make Traditional Loyalty Programs Obsolete.
O κος Οδυσσέας Τρικαλιώτης, Chief Research Officer για Customer & Employee Experience στην Ipsos, με εξειδίκευση στο Customer Experience Design & Measurement, μέσα από την παρουσίαση πολλών case studies, θα επισημάνει αστοχίες που μπορούν να συμβούν δημιουργώντας έναν CX-centric οργανισμό και θα μοιραστεί προτάσεις για το πώς να διατηρήσετε την επιτυχημένη πορεία σας στο CX maturity journey, ενώ ο κος Ανδρέας Τσαγκάρης, CTO της Performance θα παρουσιάσει ομιλία με θέμα How to get CX insights from oceans of data.
Ξεχωριστή θέση στο πρόγραμμα του συνεδρίου έχουν τα 4 panel discussions που θα πραγματοποιηθούν. O κος Πάνος Κούβαλης, COO και Member of the Board της Interamerican και ο κος Νίκος Χαλκιόπουλος, Chief Insurance Officer της Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη θα συζητήσουν για την εμπειρία του πελάτη στον ασφαλιστικό κλάδο, τον ρόλο της τεχνολογίας και πολλά άλλα. Τη συζήτηση θα συντονίσει η Βασιλική Σκέλλα, Director, Actuarial & Insurance services της KPMG στην Ελλάδα.