Skip to main content
5 October 2023 05:47

Ολοκληρώθηκε η εκδήλωση Be customer first, BEWISE

Στις 26 Σεπτεμβρίου, η BEWISE φιλοξένησε την εκδήλωση Be customer first, BEWISE, που υποστηρίχθηκε από την Microsoft, στο T16 στην Αθήνα. Η εκδήλωση προσέφερε στους παρευρισκόμενους πληροφορίες για λύσεις Business Applications (bizzapps) της BEWISE και περιλάμβανε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση μεταξύ του κου Μενέλαου Μακρυγιάννη, CEO της BEWISE, και του κου Νίκου Πλατή, CIO της ΚΑΥΚΑΣ.

Επιπλέον, ο κος Γιώργος Ασπιώτης, Sr Partner Development Manager – Business Applications, Global Partner Solutions Southeast Europe της Microsoft, πραγματοποίησε παρουσίαση σχετικά με τις δυνατότητες που παρέχουν πλέον οι λύσεις Business Applications της Microsoft (ERP, CRM, Power Platform κ.λπ.) με την ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) στη βασική λειτουργικότητά τους.

Η εκδήλωση προσέλκυσε επαγγελματίες από διάφορες βιομηχανίες που επιθυμούν να ανακαλύψουν τις τεχνολογίες αιχμής της Microsoft για Business Applications. Ωστόσο, ξεπέρασε τις απλές τεχνολογικές εξελίξεις, καθώς εμβάθυνε στο ταξίδι ψηφιακού μετασχηματισμού της εταιρείας ΚΑΥΚΑΣ, για την οποία η BEWISE ανέλαβε την πρόκληση της εφαρμογής μιας ολοκληρωμένης λύσης Dynamics 365 CRM και παρουσίασε την επιτυχία της κατά τη διάρκεια μιας ενδιαφέρουσας συνομιλίας μεταξύ των εκπροσώπων των δύο εταιρειών.

Ο κος Μενέλαος Μακρυγιάννης μοιράστηκε την άποψή του για τη σημασία τέτοιων γεγονότων: «Δεν πρόκειται μόνο για την τεχνολογία, αλλά για τον επαναπροσδιορισμό του τρόπου με τον οποίο οι επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους. Έχουμε δει από πρώτο χέρι πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός μπορεί να φέρει επανάσταση στις λειτουργίες μιας εταιρείας και να οδηγήσει στην αλματώδη ανάπτυξή της».

Ο κος Νίκος Πλατής δήλωσε: «Η συνεργασία με την BEWISE έχει ως στόχο την ενίσχυση του επιχειρησιακού ψηφιακού μετασχηματισμού της ΚΑΥΚΑΣ», ενώ σημείωσε: «Μέσω καινοτόμων λύσεων Cloud, όπως το Dynamics 365 CRM, είμαστε σε θέση να ενισχύσουμε την εμπειρία του πελάτη, προσφέροντας παράλληλα υπηρεσίες υψηλής αξίας».

Τέλος, ο κος Γιώργος Ασπιώτης δήλωσε: «Με μεγάλη μου χαρά συμμετείχα στο event της BEWISE, όπου συζητήσαμε τη δυναμική της τεχνητής νοημοσύνης αναφορικά με το Customer Experience με τη χρήση του Microsoft Dynamics 365 και των ενσωματωμένων δυνατοτήτων τεχνητής νοημοσύνης που προσφέρει η πλατφόρμα. Ευχαριστώ την BEWISE για την πρόσκληση και την ευκαιρία να επικοινωνήσω με επαγγελματίες και να μοιραστώ απόψεις για το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργήσουν πιο σημαντικές αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες τους».

Τεύχος 364

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ